کسب رتبه اول طرح‌های پژوهشی آمیخته توسط معلمان خراسان‌جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان‌جنوبی از کسب رتبه اول طرح‌های پژهشی آمیخته در کشور توسط معلمان پژوهشگر خراسان‌جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول طرح‌های پژوهشی آمیخته توسط معلمان خراسان‌جنوبی

محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی گفت: طرح پژوهشی آمیخته، با عنوان تبیین و ارائه مدل عوامل تأثیرگذار بر مدیریت کلاس درس و راهکار‌های بهبود آن براساس تجارب معلمان مدارس ابتدایی استان توسط بارانی، به عنوان مجری، «مهدی حسنی» بعنوان ناظر علمی و «محمد زمانی» به عنوان ناظر اجرایی، رتبه اول را در بخش طرح‌های آمیخته وزارت آموزش پرورش در سال جاری کسب کرد.
محمدعلی واقعی افزود: این طرح با هدف کلی ارائه مدل کیفی مطلوب برای بررسی عوامل تأثیرگذار بر مدیریت کلاس درس معلمان مدارس ابتدایی اجرا شده است.
وی عوامل چهارگانه معلم، دانش‌آموز، محیط فیزیکی و فراکلاس را بر مدیریت کلاس درس معلمان تأثیرگذار دانست و گفت: تبیین و توجه به این عوامل با آگاهی و آموزش راهبرد‌ها و راهکار‌های این پژوهش می‌تواند به‌عنوان یک ضرورت حرفه‌ای غیر قابل انکار مورد توجه دست‌اندرکاران باشد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان طرح‌های دریافت شده از سراسر استان‌ها ۴۷ عنوان بوده و در مجموع ۹۹ نفر ارزیاب در کارگروه طرح‌های پژوهشی مشارکت داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار