سومین نشست شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین برگزار شد

قزوین (پانا) - نشست شورای هم اندیشی و هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، مدیران و روسای نواحی و مناطق استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سومین نشست شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان قزوین برگزار شد

نشست شورای هم اندیشی و هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان قزوین با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، مدیران و روسای نواحی و مناطق استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا و شناساندن این عزیزان به نسل آینده ساز را باید یک تکلیف برای خود بدانیم.

حسنعلی اصغری ادامه داد: معرفی شخصیت شهید سلیمانی به عنوان یک الگوی عملی، مصداق یکی از بهترین کارهای تربیتی است.

وی با تاکید بر ضرورت خلاقیت و ابتکار در برنامه های فرهنگی و تربیتی، گفت: بهره گیری از روش های هنرمندانه و خلاقانه برای انتقال مفاهیم تربیتی، یک ضرورت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: مشارکت دانش آموزان در برنامه ریزی و اجرای برنامه ها، یک اصل بسیار مهم است که باید مورد توجه مدیران و فعالان حوزه پرورشی باشد.

اصغری در این نشست به اشتراک گذاشتن تجربیات را به عنوان یک ضرورت عنوان کرد و گفت: مدیران باید با مستندسازی تجربیات، دستاوردهای ارزشمند خود را ثبت کنند و آنها را نیز به اشترک بگذارند.

گفتنی است؛ طی این جلسه، روند پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب در دبیرخانه استانی، تشکیل قرارگاه استانی اردوهای راهیان نور دانش آموزی، هماهنگی و برنامه ریزی مناسبت های دی ماه، دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی، روز جهانی مقاومت و سومین دوره طرح ملی لاله های روشن مورد بررسی قرار گرفت تا برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار