در دیدار نماینده ولی‌فقیه با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی لرستان بیان شد:

دانش‌آموز موتور متحرک هر کشور است

خرم‌آباد(پانا) - نماینده ولی فقیه در لرستان در دیدار با تشکل‌های دانش‌آموزی تاکید کرد دانش‌آموز موتور متحرک هر کشور است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز موتور متحرک هر کشور است

جمعی از دانش‌آموزان تشکل‌های دانش‌آموزی با نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار و گفت و گو کردند. این نشست در دفتر نماینده ولی فقیه در شهرستان خرم آباد برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد ضمن خوشامد گویی و تبریک روز دانش آموز به دانش آموزان، مدیران و مسئولان در مورد گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز در دفاع مقدس گفت: دانش‌آموزان موتور متحرکه در هر کشور هستند. آنها هستند که می توانند کشور را با خصوصیت پویایی و متحرک بودن خود به موفقیت برسانند.

وی به نقش دانش آموزان در پیشرفت اقتصادی اشاره کرد و افزود: دانش آموزان گرامیانی هستند که ارتقا فرهنگ و پیشرفت اقتصادی باید به وسیله آنها اتفاق بیفتد. چهره جامعه برای رسیدن به رشد و بالندگی پایه های اساسی دارد که این پایه های اساسی دانش آموزان ونوجوانان هستند.

در ادامه‌ شاهرخی با اشاره به حضور قدرتمند دانش آموزان لرستانی در جبهه های حق علیه باطل گفت: آنها به خوبی به وظیفه خود عمل کردند. ما نیز باید از دستاورد آنها که عزت وکرامت و شرافت ایران است، به خوبی محافظت کنیم.

خبرنگار: اسما هرسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار