معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ملارد:

ایران قوی با ترویج فرهنگ پژوهش توسعه می‌یابد

ملارد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ملارد در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در دبستان علیرضا مزرعه صفادشت، بر اهمیت آموزش تحقیق و پژوهش به دانش‌آموزان با هدف بهبود روحیه پرسشگری در آن‌ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ایران قوی با ترویج فرهنگ پژوهش توسعه می‌یابد

وهب احمدی علیایی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش ملارد، از برگزاری مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با شعار پژوهش گامی برای مانع‌زدایی در آموزشگاه علیرضا مزرعه دختران صفادشت؛ طی طرح تعاملی با پلیس فتا شهرستان ملارد خبر داد.

وی در تشریح این خبر بیان کرد: نمایشگاهی در خصوص افزایش آگاهیِ رسانه‌ای و اطلاع از آسیب‌های فضای مجازی برپا شده و به دانش‌آموزان در مورد فواید تحقیق و پژوهش آموزش داده شد.

احمدی علیایی در مورد هدف این مراسم افزود: جهت ترویج فرهنگ پژوهش، پژوهشگران، محققان کوشا و متعهد، فرهنگیان و دانش‌آموزان در راه اعتلای علمی و فرهنگی جامعه و ارتقاء جایگاه پژوهشی لازم است با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۰ سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها و پرسش مهر ریاست محترم جمهوری مبنی بر ایران قوی، فعالیت‌هایشان را در این راستا انجام دهند.

همچنین در این مراسم، برنامه‌های عملیاتی متنوع از جمله برپایی نمایشگاه‌های دانش‌آموزی تدوین و اجرا خواهد شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار