رییس سازمان دانش‌آموزی اداره‌ کل شهرستان‌های تهران:

نوآوری در فعالیت‌های تربیتی از ضروریات عصر فعلی است

ملارد(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره ‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در نخستین کارگاه آموزشی تشکیلات پیشتازان در سالن اجتماعات شهید طحانی ملارد، بر لزوم تجدیدنظر در نحوه رفتار با دانش‌آموزان و بکاربستن روش‌های تربیتی جدید تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نوآوری در فعالیت‌های تربیتی از ضروریات عصر فعلی است

ابوالحسن قلی‌زاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در جمع سفیران بازمهندسی تشکیلات پیشتازان و مربیان، ضمن اشاره به اهمیت حضور دانش‌آموزان در سازمان دانش‌آموزی جهت رسیدن به اهداف تشکیلات، بیان کرد: اصل و پایه سازمان دانش‌آموزی بر حضور دانش‌آموزان بنا نهاده شده و هر چه دانش‌آموزان بیشتر در این سازمان حضور داشته باشند، سازمان دانش‌آموزی موفق‌تر است.

وی ادامه داد: هدف سازمان دانش‌آموزی در سند تحول بنیادین، رساندن دانش‌آموزان به حیات طیبه است و برنامه‌ها مشخص است، اما فعالیت‌های تربیتی برای پرورش دانش‌آموزان در ساحت‌های مختلف، بدرستی مشخص نشده است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران افزود: برای انتقال تجربیات و پیشنهادات، لازم است همکاران مدارس در هر قطب، نشست و تعامل داشته باشند و با برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی مطابق با عصر جدید و زبان دانش‌آموزان با آن‌ها رفتار کنند.

قلی‌زاده عنوان کرد: رفتار با دانش‌آموزان کباید متفاوت از گذشته باشد و با نوسازی افکار و فعالیت‌های تربیتی، می‌توانیم دانش‌آموزان را به مشارکت در فعالیت‌های پرورشی و نقش‌پذیری آن‌ها در آینده ترغیب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نقش مربیان سازمان دانش‌آموزی در مدارس بسیار مهم است، چرا که وظیفه بزرگی در تربیت روحی، روانی و اجتماعی دانش‌آموزان دارند و با انجام فعالیت‌های تربیتی در مدارس، قطعاً جامعه سالم‌تری در آینده خواهیم داشت.

در این کارگاه آموزشی، تغییرات و تحولات رخ داده در علائم و نشانه‌های پیشتازان توسط سفیران بازمهندسی آموزش داده شد، همچنین از دانش‌آموزان منتخب جشنواره تابستانه پنجره‌های امید نیز تقدیر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار