معاونت پرورشی و تربیت بدنی ملارد:

مراقبین سلامت، سربازان حوزه بهداشت در آموزش و پرورش هستند

ملارد (پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در مراسم تجلیل از مراقبین سلامت و عوامل اجرایی شرکت‌کننده در واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان، بر اهمیت کار مراقبین سلامت طی دوران کرونا، تأکید کرده و از آنها به عنوان سرباز بهداشت در آموزش و پرورش یاد کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مراقبین سلامت، سربازان حوزه بهداشت در آموزش و پرورش هستند

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در جمع مراقبین سلامت و عوامل اجرایی واکسیناسیون ضمن قدردانی از زحمات بی‌دریغ آنها در زمان شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: مراقبین سلامت مدارس، سربازان بهداشت در آموزش و پرورش هستند و با آموزش نکات مهم بهداشتی به دانش‌آموزان سطح سلامت جامعه را بالا می‌برند.
حضرتقلی ادامه داد: هم‌افزایی مراقبین سلامت مدارس و واحد سلامت و پیشگیری اداره آموزش و پرورش عامل موفقیت شهرستان ملارد در حوزه واکسیناسیون دانش‌آموزان و فرهنگیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بود.
وی، کار مراقبین سلامت را در این روزها و در طرح واکسیناسیون ستودنی دانست و گفت: مرحله سوم واکسیناسیون فرهنگیان هم پس از اعلام شبکه بهداشت شهرستان ملارد، با همراهی و زحمات جهادی مراقبین سلامت با هدف ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان و معلمان در برابر بیماری کرونا و بهبود وضعیت آموزش حضوری، انجام می‌شود.
در پایان از مراقبین سلامت و عوامل اجرایی طرح واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان تقدیر و تجلیل شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار