در مراسم افتتاحیه طرح نماد منطقه ۴ عنوان شد:

طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان، گامی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، ضمن تاکید بر آموزش‌های پیشگیرانه لازم به دانش‌آموزان در مقابله با مشکلات، طرح(نماد) را جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای مقابله با آسیب‌های نوظهور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان، گامی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  است

مراسم افتتاحیه طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) با حضور محمد رحیم؛ معاونت اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی شهر تهران، محمدحسین لونی؛ مدیریت منطقه، علی گلشن؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۴ و مراقبان سلامت و مشاوران منطقه در سالن شهید پیچک اداره آموزش و پرورش منطقه چهار در بستر شبکه شاد برگزار شد.

لونی با اشاره به اینکه همزمان با بازگشایی مدارس ما مواجه با پدیده های نوینی در زمینه آسیب های اجتماعی هستیم گفت: همه باید در جهت آماده سازی دانش آموزان برای مواجه شدن با این آسیب های نوظهور گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه آموزش دانش آموزان امری ضروری است، افزود: طرح (نماد) آماده سازی و آگاهی به دانش آموزان برای مقابله با آسیب ها است.

در ادامه محمد رحیم؛ معاونت اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی شهر تهران در ادامه بر توانمندسازی همزمان دانش آموزان و همکاران و اولیا، برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و یک راهکار مهم و کاربردی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تامین سلامت روان دانش آموزان را استفاده از سامانه نماد دانست.

فاطمه باقریان؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه ۴، با اشاره به افتتاحیه طرح نماد گفت: آموزش های مدرسان و مجریان برنامه «نماد» به صورت کامل از طریق مجازی و با نحوه کار با این سامانه و قابلیت های این سامانه در این جلسه عنوان شد.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از همکاران برگزیده کشوری و منطقه‌ای دهمین جشنواره نوجوان سالم تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار