مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی – هنری:

هدایت دانش‌آموزان به رشته مورد علاقه‌شان در اولویت فعالیت فرهنگی و هنری قرار دارد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی – هنری منطقه تاکید کرد با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان تمام دانش‌آموزان را به سوی رشته‌های مورد علاقه‌شان هدایت کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
هدایت دانش‌آموزان به رشته مورد علاقه‌شان در اولویت فعالیت فرهنگی و هنری قرار دارد

آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی - هنری منطقه ۴ با حضور ناصر جعفری؛ کارشناس مسئول امور فرهنگی و هنری و فوق برنامه اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، محبوبه سادات نقوی؛ کارشناس مسئول فرهنگی و هنری و جمعی از دانش آموزان برگزیده در اندیشکده تحول و از طریق گروه معاونین پرورشی در بستر شبکه شاد به صورت زنده برگزار شد.

ناصر جعفری با اشاره به جذب دانش آموزان گفت: سال گذشته بالغ بر ۶٧٠ هزار دانش آموز در سامانه همگام برای شرکت در مسابقات ثبت نام کردند و ۱۵ درصد افزایش شرکت کننده داشتیم، هنر همیشه ماندگار است و از فطرت پاک انسان سرچشمه می گیرد.

محمدحسین لونی در دومین جلسه تقدیر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه باید سعی ما بر این باشد تا در جهت توسعه فعالیت های حوزه فرهنگی و هنری تلاش شود، گفت: با برنامه ریزی مناسب تمام دانش آموزان در رشته های مورد علاقشه شان می توانند، شرکت داشته باشند و فعالیت های فرهنگی و هنری در اولویت برنامه ها باشد.

علی گلشن گفت: در حوزه فرهنگی و هنری برای تک تک سلیقه ها و استعدادها رشته داریم و با وجود شرایط بیماری کرونا و محدودیت های موجود آمار بالایی از شرکت کنندگان داشتیم، هر چقدر به هنر ارزش بدهیم شرایطمان بهتر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار