ثبت سواد حرکتی ۲ میلیون و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی در «پادا»

تهران (پانا) _ کارشناس برنامه‌ریزی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی در پادا سواد حرکتی را انجام دادند و این امر را ثبت کردند؛ اسفندماه نیز ارزیابی ثانویه انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۳۵۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت سواد حرکتی ۲ میلیون و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی در «پادا»

احمد دهنوی در گفت‌وگو با پانا در خصوص میزان عملیاتی شدن طرح سواد حرکتی،‌ اظهار کرد: «تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی در پادا سواد حرکتی را انجام دادند، این امر را ثبت کردند و اکنون در مرحله پروتکل تمرینی قرار گرفتند. از ابتدا قرار بود تنها ۳۰ درصد از دانش‌آموزان ابتدایی تحت پوشش این طرح قرار بگیرند. بنابراین پوشش ما انجام شده و بالای ۳۰ درصد دانش‌آموزان ابتدایی در سراسر کشور تاکنون ارزیابی شدند.»

وی افزود: «اسفندماه نیز ارزیابی ثانویه انجام خواهد شد. تنها مشکل برای خانواده‌ها معضل اینترنت بود که برای ثبت و بارگذاری با مشکل مواجه بودند.»

کارشناس برنامه‌ریزی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: «امسال به دلیل اینکه اولین سالی بود که سواد حرکتی اجرا شد، به صورت پایلوت اجرا شده است و حجم بالایی از دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار ندادیم تا حجم بالا خللی در کار تحقیقی ما ایجاد نکند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار