نماینده قزوین در مجلس:

دنیا با پلتفرم IOT به سمت هوشمندسازی حرکت می کند

قزوین (پانا) - نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت دنیا با پلتفرم IOT به سمت هوشمندسازی و شفاف سازی حرکت می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۳۵۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
دنیا با پلتفرم IOT به سمت هوشمندسازی حرکت می کند

جلسه کمیته هوا و فضا و فناوری های نوین و دانش بنیان امروز با حضور لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس و جمعی از فعالان این حوزه با موضوع پلتفرم IOT برگزار شد.
سیاهکلی در این جلسه با اشاره به تحولات آتی با پلتفرم IOT، گفت: IOT در واقع اینترنت اشیا است که دنیا با آمدن اینترنت و فضای مجازی هم در حکم رانی و هم در سبک زندگی تغییرات اساسی را تجربه می کند.
وی با تأکید بر اینکه بشر به سمت هوشمندسازی و شفاف سازی حرکت می کند، اظهار کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات این امکان را فراهم می کند که این اتفاق رقم بخورد و ما به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم.
رئیس کمیته هوا و فضا و فناوری های نوین و دانش بنیان افزود: یکی از فعالیت های حوزه فضای مجازی IOT این است که همه اشیاه به نوعی سنسور می شوند یا محل دریافت و ارسال داده قرار می گیرند.
سیاهکلی ادامه داد: IOT یک محور بسیار مهمی است که دنیا سال هاست کلید زده و در کشور ما نیز فعالیت هایی در این رابطه صورت گرفته و امروز شرکت های دانش بنیان در این زمینه کار می کنند.
سیاهکلی در خصوص نحوه فعالیت در این پلتفرم، گفت: همه کسانی که یک گجت یا دیوایس دارند که IP Base باشد، می توانند در بستر این پلتفرم فعالیت کنند و سرویس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار