شهردار مشکین دشت عنوان کرد :

ایجاد درآمد پایدار، اولویت کار شهرداری است

کرج (پانا) - شهردار مشکین دشت عنوان کرد ایجاد در آمد پایدار برای شهر مشکین دشت اولویت کار شهرداری است و همواره در تلاشیم علاوه بر کارهای انجام شده این امر را گسترش دهیم.

کد مطلب: ۱۲۳۵۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد درآمد پایدار، اولویت کار شهرداری است

حسین بغدادی شهردار مشکین دشت افزود: خداراشاکریم که توانسته ایم حدود پانزده میلیارد تومان از محل اعتبارات عمومی با توجه به پروژه هایی که داشتیم بدست آوردیم.

وی اضافه کرد: شهرداری در حوزه سرمایه گذاری پیشرفت های قابل توجهی کرده است و چند سرمایه گذاری مانند:نصب تابلو های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر، انجام پروژه تعمیراتی پارک شهید مطهری، بازار روز احسانیه و تأسیس مرکز فست فود بین المللی گارنو که در صورت احداث حدود ۵٠ شغل در سطح شهر ایجاد می‌کند را از این طریق انجام داده ایم.

بغدادی در رابطه با مجتمع تجاری و اداری ایران زمین که ساخت آن در کریم آباد کلید خورده است گفت: مجوز این مجتمع سال گذشته از طریق شهرداری صادر شد و قرار است ساخت و ساز این مجتمع از ماه های آتی آغاز شود و هر یک از شهروندان در صورت تمایل می‌تواند در این پروژه با شهرداری مشارکت داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به دولتی نبودن نهاد شهرداری اظهار کرد: نه تنها شهرداری مشکین دشت بلکه هیچ شهرداری بودجه ی دولتی ندارد و شهرداری ها باید از طریق سرمایه گذاری های عمومی و خصوصی و در آمد های پایدار شهر را توسعه دهند و ضمام امور شهر را بگذرانند.


خبرنگار؛ مانی صیاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار