با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛

سه پروژه عمران روستایی در شهرستان هریس به بهره‌برداری رسید

خبرگزرای پانا:به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، سه پروژه عمران روستایی با بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار، با حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان هریس مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۳۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، طرح بازسازی دو مرکز بهداشتی و درمانی در روستاهای بیلوردی و سرند که در حادثه زلزله 21 مرداد سال گذشته تخریب شده بودند و طرح ویژه بهسازی و نوسازی 74 واحد مسکن روستایی شهرستان هریس پروژه‌های بودند که با حضور علیرضابیگی افتتاح شد.

مراکز بهداشتی و درمانی روستاهای بیلوردی و سرند توسط بنیاد خیریه علوی و هر یک در زمینی به مساحت 430 متر مربع احداث شده و برای بازسازی آنها در مجموع بیش از 11 میلیارد ریال هزینه شده است. این دو مرکز درمانی مجهز به اتاق پزشک و ماما، داروخانه، بخش تزریقات و پانسمان و خانه پزشک هستند.

همچنین برای اجرای طرح ویژه بهسازی و نوسازی 74 واحد مسکن روستایی شهرستان هریس که یک واحد از آن با حضور استاندار آذربایجان شرقی در روستای سرای به طور نمادین افتتاح شد، نه میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات بانکی بلندمدت به متقاضیان پرداخت شده است. با بهره‌بردای از این طرح تعداد واحدهای مقاوم‌سازی شده شهرستان هریس در هشت سال گذشته به 11 هزار واحد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار