مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز:

البرزی ها به استقبال هفته فرهنگ رضوی می روند

خبرگزاری پانا:[مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از آغاز هفته فرهنگ رضوی از 15 شهریور ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛مجتبی ابراهیمی افزود:امسال ،دومین سال متوالی است که برنامه های متنوع هفته فرهنگ رضوی در البرزبرگزار می شود.

وی اظهار داشت: برنامه های هفته فرهنگ رضوی در استان البرز از 16 شهریور ماه آغاز و تا 26 همین ماه ادامه خواهد داشت و در طول این هفته کلیه ادارات ارشاد استان به همراه برخی ادارات دیگر میزبانی برگزاری برنامه ها را به عهده دارند .

وی افزود: ادارات بهزیستی شهرستان ها ، کانون های فرهنگی هنری مساجد ، فرهنگسراها وادارات آموزش و پرورش، امسال برگزاری بخشی از برنامه های این هفته را عهده دار شده اند .

ابراهیمی اظهار داشت: نمایشگاه کتاب ، نمایشگاه عکس رضوی ، نمایشگاه تجسمی ، بخش نمایشگاهی این هفته را در مناطق مختلف استان پوشش می دهند.

این مسئول از برگزاری مسابقه کتابخوانی ، شب شعر رضوی ، برگزاری نمایش صحنه ای و خیابانی به عنوان بخش دیگری از برنامه های این هفته نام برد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: برگزاری نشست های سبک زندگی ، کارگاه خوشنویسی ،همایش مذهبی و قرآنی بخش دیگری از برنامه های این هفته می باشند .

وی افزود: شرکت در کلیه برنامه های این هفته برای کلیه علاقه مندان به سیره اهل بیت (ع)به خصوص امام هشتم شیعیان آزاد و رایگان می باشد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: بدون شک برگزاری چنین برنامه هایی تاثیر به سزایی در ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی مردم به ویژه جوانان با سیره عملی و اخلاقی امام رضا(ع)خواهد داشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار