فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی:

امروزه امنیت را مدیون بسیج هستیم

تبریز(پانا) - فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به دلاورمردی بسیجیان در عرصه‌های مختلف، امنیت موجود در جامعه را مدیون بسیج دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۳۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امروزه امنیت را مدیون بسیج هستیم

سردار اصغر عباسقلی‌زاده در مراسم رونمایی و‌ توزیع طرح عظیم تجهیز ۴۵۰ پایگاه بسیج سپاه ویژه تبریز ضمن تبریک هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآور دلاورمردی بسیجیان عزیز است عزیزانی که افتخارآفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند مخصوصا خانواده محترم شهداء هدف امام رضوان الله علیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی از تشکیل بسیج ایجاد آمادگی همه جانبه برای دفاع و آبادانی و خدمت رسانی به کشور بوده است.

وی افزود: با خدمت رسانی بسیج اموراتی پیش گرفته شده که مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مایه یأس و شکست تمامی نیروهای مستکبر جهان شده است.

عباسقلی‌زاده ادامه داد: امروزه ما امنیت خود را مدیون تمام آحاد جامعه علی‌الخصوص بسیج است که امنیت ملت را فراهم و توطئه های بیگانگان را نقش بر آب کرده است.

وی اظهار کرد: اگر ما به انقلاب نگاهی بیاندازیم پیروزی آن مدیون تمامی آحاد و اقشار اجتماع است، اگر به بحران های اوایل انقلاب دقت کنیم ملت مسلمان ایران تمامی این بحران ها را مدیریت کرده و به آرامش و امنیت تبدیل کرده‌اند و اگر مروری بر دوران دفاع مقدس داشته باشیم همچنان مردم پایه کار بوده و وارد میدان عمل شده‌اند و در این میادین نیز باعث عزت و افتخار بوده اند؛ در قضیه داعش نیز همینطور اقدامات بسیج در ایجاد سلامت پایدار در عرصه های مختلف در دوسال اخیر در مقابله با ویروس منحوس کرونا شاهد اقدامات برجسته و غرورآفرین در عرصه سلامت توسط بسیجیان بوده‌ایم.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: در دوران دفاع مقدس در پشتیبانی از آن اسلامی و آرمان های آن همواره در صحنه حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته اند.

وی در آخر خاطرنشان کرد و گفت: اگر پشتیبانی مردم و خیرین نبود نه در دوران دفاع مقدس و نه در دوران مقابله با داعش می‌توانستیم موفق باشیم.در موضوع محرومیت زدایی نیز مدیون کمک های مردمی هستیم که همواره ملت ایران به هم نوع خود توجه و عنایت داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار