قبولی 13 هزار و 67 نفر در آزمون توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی از قبولی 13 هزار و 67 نفر در آزمون دوره مقدماتی چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قبولی 13 هزار و 67 نفر در آزمون توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز

به گزارش روابط عمومی و امو ربین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، حسن شربت دار گفت: چهارمین دوره ملی توانمندسازی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان درجهت توانمندسازی داوران در ۲ سطح مقدماتی و تکمیلی، ویژه فرهنگیان سراسرکشور برگزار شد که همه فرهنگیان علاقه‌مند به داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز می توانستند در مرحله مقدماتی، شرکت کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، ارتقا سطح علمی، مهارتی و آشنایی داوران مسابقات قرآن، عترت و نماز با آیین نامه ها و شیوه های جدید داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز در مراحل آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری است.

شربت دار افزود: فرهنگیانی که سابقه داوری مسابقات را داشته و یا علاقه مند به داوری مسابقات قرآن، عترت و نماز هستند، در قالب تخصص های «تجوید»، «حسن حفظ»، «صوت»، «لحن»، «وقف و ابتدا»، «نهج البلاغه»، «صحیفه سجادیه»، «تفسیر قرآن کریم»، «احکام»، «انشا نماز» و «مداحی» به کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در «شبکه شاد» مراجعه و ثبت نام کرده اند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی ادامه داد: 20 هزار نفر از فرهنگیان علاقه مند برای آزمون ورودی چهارمین دوره توانمندسازی داوران مسابقات قرآن عترت و نماز در بازه زمانی پانزدهم مهر ماه تا پانزدهم آبان ماه ثبت نام کردند.

وی افزود: آزمون این دوره روز یکشنبه بیست و سوم آبان ماه به صورت برخط(آنلاین) و در چهار بازه زمانی از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر برگزار شد.

شربت دار خاطرنشان کرد: سوالات آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی در ۱۱ رشته احکام، انشای نماز، تجوید، وقف و ابتدا، حسن حفظ، مداحی، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و تفسیر(مفاهیم) از محتوای کتاب ندای رحمت طراحی شده بود.

وی یادآور شد: از میان ۲۰ هزار شرکت کننده در آزمون ۱۳ هزار و ۶۷ نفر نمره حد نصاب را در آزمون کسب کردند و برای دوره مقدماتی پذیرفته شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار