برگزاری جلسه آموزشی تبیین اساسنامه مدارس غیر دولتی کشور

تهران (پانا) - جلسه آموزشی تبیین اساسنامه مدارس غیر دولتی کشور وابسته به سایر دستگاه‌ها،سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی به صورت وبینار و با شرکت روسای مدارس و مراکز غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و کارشناس مسئولان حوزه شوراهای آموزش و پرورش کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آموزشی تبیین اساسنامه مدارس غیر دولتی کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اکبر قنبری رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن خیر مقدم به روسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی و کارشناس مسئولان حوزه شوراهای آموزش و پرورش کشور نسبت به تشریح دستور کار جلسه و بیان چالش‌ها و مشکلات حوزه مدارس وابسته مطالبی را ارائه کرد.

در ادامه این نشست با حضور رسول پاپایی مدیرکل امورشوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش و حسین ریاحی نژاد مدیر کمیسیون اساسنامه‌ها و مقررات تحصیلی شورای عالی آموزش و پرورش مفاد اساسنامه مدارس دولتی وابسته تشریح شد.

برنامه‌ریزی و برگزاری این نشست به همت اداره کل شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش و با همکاری اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار