امدادرسانی هلال‌احمر به 222 خودروی در راه‌مانده ناشی از برف و کولاک استان زنجان

زنجان (پانا) - امدادگران هلال احمر به خودروهای گرفتار در برف و کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امدادرسانی هلال‌احمر به 222 خودروی در راه‌مانده ناشی از برف و کولاک استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: امدادگران هلال احمر از شامگاه 20 آبان تا بامداد امروز برای 222 خودروی گرفتار در برف و کولاک جاده های استان امدادرسانی کردند.

سید قاسم موسوی افزود: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در جاده ها و گردنه های صعب العبور استان زنجان، امدادگران برای خودورهای عبوری از این مسیرها زنجیر چرخ بسته و به خروج از برف این تعداد خودرو کمک کردند.

وی تاکید کرد: امدادگران برای 661 سرنشین 221 خودرو در جاده های استان زنجان امدادرسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر عملیات امداد رسانی، امدادرسانان هلال احمر استان 10 نفر را در پایگاه های امدادی اسکان دادند.

موسوی خاطرنشان کرد: 28 تیم عملیاتی اعم از نجاتگران و امدادگران هلال احمر در این امدادرسانی ها فعالیت داشته اند.

وی یادآور شد: هم اکنون 11 پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان با تجهیزات کامل زمستانی شبانه روزی آماده ارائه خدمات به کاربران جاده ای هستند. برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه ها، 6 تیم عملیاتی و پشتیبان نیز در سطح فعال، آماده ارائه خدمات امدادی هستند.

موسوی اظهار کرد: همه پایگاه‌های امداد و نجات جاده ای هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار