مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با پانا

ماجرای طارمی و اسکووچیچ روی عملکرد تیم ملی مقابل لبنان تاثیر گذاشت

روز خودمان باشد سوریه نمی‌تواند حرفی داشته باشد

تهران (پانا) - پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است علت اصلی نمایش نه چندان مطلوب تیم ملی ایران مقابل لبنان، حواشی قبل از بازی بود.

کد مطلب: ۱۲۳۰۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای طارمی و اسکووچیچ روی عملکرد تیم ملی مقابل لبنان تاثیر گذاشت

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با پانا، درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر لبنان گفت: « بازی عجیب و غریب و سختی را دیدیم. متاسفانه تیم ملی قبل از این دیدار، تحت تاثیر اتفاقات و حواشی قرار گرفته بود و به همین خاطر در نیمه اول اصلا خوب بازی نکرد. اگرچه مالکیت توپ در اختیار ملی‌پوشان ایران بود اما کار خاصی صورت نگرفت. اما در نیمه دوم رفته رفته وضع بهتر شد. ملی‌پوشان باور داشتند که می‌توانند در این دیدار پیروز میدان باشند به همین خاطر تا دقیقه آخر تلاش کردند و به پیروزی رسیدند. »

وی ادامه داد: « این بازی به خیر گذشت و ما توانستیم مقابل لبنان به یک برد برسیم اما به اعتقاد من خوب نیست مقابل تیمی مانند لبنان این چنین بازی کنیم. تیم ملی همچنان مشکلات خاص خودش را دارد و قطعا این مشکلات ادامه دار هم خواهد بود. بنابراین باید مشکلات را از بین ببریم تا تیم شرایط بهتری پیدا کند. »

پاشازاده عنوان کرد: « حواشی که قبل از بازی به وجود آمد سبب شد که بازیکنان ایران اسیر حاشیه شوند و عصبانی بازی کنند. موضوع طارمی و اسکووچیچ روی عملکرد تیم ملی تاثیر گذاشت و متاسفانه من نمی‌دانم چرا کسی در کادر فنی نبود که این حاشیه را مدیریت کند تا کار به اینجا نکشد. به نظرم با یک جریمه و‌مواخذه چالشی که بین طارمی و کادر فنی به وجود آمده بود حل می‌شد و این موضوع ختم به خیر می‌شد اما این اتفاق نیفتاد. »

وی با انتقاد از چینش اسکوچیچ در مقابل لبنان اظهار کرد: « من فکر می‌کنم علاوه بر مسائل حاشیه‌ای که روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت بحث چینش بازیکنان هم مشکل‌ساز بود. در بازی‌های گذشته سردار و طارمی به‌عنوان زوج خط حمله در ترکیب حضور داشتند، اما در بازی برابر لبنان سردار آزمون تنها در خط حمله بود. چرا نباید بازیکنی مثل مهدی قایدی در ترکیب تیم فیکس باشد؟! مگر او مصدومیت با مشکل فنی دارد؟! کادر فنی می‌توانست با فیکس قرار دادن قایدی در این بازی گره را باز کند اما این کار را نکرد. تیم لبنان بسته بازی کرد و باعث شد بازیکنان ما خیلی اذیت شوند. در نیمه دوم که وحید امیری به خط جلو آمد مسیر بازی تغییر کرد و شرایط کمی بهتر شد. برای تیم‌های این چنینی که تا به این حد بسته بازی می‌کنند کادر فنی باید چینش مناسب‌تری داشته باشد که متاسفانه در بازی مقابل لبنان شاهد آن نبودیم. »

وی به بازی بعدی تیم ایران مقابل سوریه اشاره کرد و گفت: « سوریه هم مثل لبنان بسته بازی می‌کند اما به لحاظ فنی و تاکتیکی تیم ما برتر میدان است و اگر روز خودمان باشد قطعا سوری‌ها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند. »

پاشازاده همچنین به عملکرد بیرانوند و گلی که روی اشتباه خورد اشاره کرد و گفت: « باد مسیر توپ را تغییر داد و باعث شد توپ در اختیار بازیکن لبنانی قرار بگیرد و به گل تبدیل شود.البته بیرانوند هم تا حدودی اشتباه کرد او باید تا اخر مسیر گل را تعقیب می‌کرد اما این کار را انجام نداد. به هر حال اشتباه برای هر بازیکنی اتفاق می‌افتاد و آن را نباید بزرگ کرد. امیدوارم در بازی بعدی شاهد این اتفاقات نباشیم. تیم ملی در بازی مقابل لبنان سرحال نبود و دلیل اصلی آن هم همین مسائل حاشیه‌ای است که امیدوارم به زودی مدیریت شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار