لزوم توجه جدی به تربیت تمام ساحتی مبتنی بر سند تحول بنیادین

اهواز(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی استان خوزستان گفت تربیت تمام ساحتی مبتنی بر سند تحول بنیادین و نیل به حیات طیبه باید به صورت جدی دنبال شود.

کد مطلب: ۱۲۲۹۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه جدی به تربیت تمام ساحتی مبتنی بر سند تحول بنیادین

کوروش مودت در گردهمایی معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی استان خوزستان با اشاره به اهمیت بحث فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی در مدارس گفت: چالش های مختلفی در پیشروی آموزش و پرورش قرار دارند که باید برای هر کدام چاره جویی و برنامه ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی با اشاره به پیامدهای اجتناب ناپذیر کرونا و عدم حضوری بودن مدارس در دوران پاندمی کرونا اظهار کرد : کاهش تاب آوری دانش آموزان و افزایش آسیب های اجتماعی یکی از نتایج کرونا در مباحث اجتماعی جامعه بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به فعالیت‌های گسترده در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در این استان اظهار کرد : طرح یاریگران زندگی در استان خوزستان به خوبی پیگیری و نتایج ثمربخشی به دنبال داشت.

مودت با تاکید بر همکاری بسیار خوب آموزش و پرورش با حوزه های علمیه ، ادامه داد : جذب روحانیون در آموزش و پرورش در قالب طرح امین در استان خوزستان و بر اساس دستورالعمل وزارتی انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به لزوم پیگیری جدی واکسیناسیون دانش آموزان ، ادامه داد : بازگشایی امسال مدارس ، آرام ، تدریجی و منعطف خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار