دومین فراخوان ایده‌ها و رویش‌های خلاقانه دانش‌آموزی مدرسه ایدنو

تهران (پانا) - اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان، دومین فراخوان «مدرسه ایدنو» را منتشر کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دومین فراخوان ایده‌ها و رویش‌های خلاقانه دانش‌آموزی مدرسه ایدنو

در عصر فعلی که در آن راه‌حل‌های نوآورانه و کشف راه‌های جدید برای موفقیت در زمینه‌های مختلف حرف اول را می‌زند، بهترین و مطمئن‌ترین مسیر شناسایی و پرورش استعدادها و بهره‌گیری موثر از ابتکارات، خلاقیت و نوآوری افراد یعنی بزرگترین سرمایه هر ملتی است، اتحادیه انجمن اسلامی قصد دارد با برگزاری «مدرسه ایدنو» گوشه ای از این مسیر پر پیچ و خم را برای نوجوانان و آینده سازان این مرز و بوم هموار سازد و پشتیبان، یار و همراه آنان باشد.
دومین فراخوان «مدرسه ایدنو» ویژه دانش آموزان متوسطه دوم از ۱ مهر لغایت ۱ آذر ماه، که با حمایت ویژه از ایده‌های اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و حمایتی متفاوت از پایه دهمی‌ها در رویداد ملی برگزار می‌شود.
جشنواره «مدرسه ایدنو» در بخش موضوعات غیر انجمنی، در بخش‌های کارآفرینی در مدرسه، مدرسه هوشمند، مدرسه قوی، حل یک مسئله مدرسه، حل یک مسئله اجتماعی محله، فعال سازی فعالیت های فرهنگی مدرسه در فضای‌مجازی برگزار می‌شود.
جشنواره «مدرسه ایدنو» در بخش موضوعات انجمنی، در بخش‌های انجمن اسلامی محور سلامت و نشاط، انجمن اسلامی محور محبت و رحمت، انجمن اسلامی محور فعالیت‌های زبدگان علمی، یارگیری مجازی(نحوه عضویابی انجمن در فضای مجازی)، مدل انجمن اسلامی مجازی، مدل انجمن اسلامی خانوادگی برگزار می‌شود؛ در پایان به برگزیدگان جشنواره جوایز نفیسی اعطا می‌شود.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از جشنواره و ارسال آثار خویش به www.idnoo.ir مراجعه نمایند.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ نگار مهدی دوست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار