آیین معرفی «شاهچراغی» استاندار جدید قم برگزار شد

قم(پانا) - آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید قم امروز دوشنبه طی آیینی با جضور وزیر کشور در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین معرفی «شاهچراغی» استاندار جدید قم برگزار شد

آیین معرفی «سید محمدتقی شاهچراغی» استاندار جدید و تکریم «بهرام سرمست» استاندار سابق قم امروز طی مراسمی با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.
«بیژن سلیمانپور» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم در این آیین، اظهار کرد: سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار جدید قم از شخصیت های جهادی، شناخته شده و خدوم است که با حضور وی فصل جدیدی از خدمت به مردم رقم خواهد خورد.
در این مراسم، آیت الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری و احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی وجمعی دیگر از مسوولان استانی و فرماندهان نیروهای مسلح حضور داشتند.
شاهچراغی متولد ۱۳۴۰ است که بعد از اتمام دوره دبیرستان و اخذ دیپلم وارد حوزه علمیه قم شد.

وی با آغاز جنگ تحمیلی، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شده و پس از مدت کوتاهی بعنوان یکی از فرماندهان لشکر همیشه پیروز ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) در کنار بزرگانی چون شهید زین‌الدین به دفاع از کشور پرداخت.
استاندار جدید قم، پس از دفاع مقدس نیز سابقه فرماندهی سپاه‌ استان‌های سمنان، گلستان، مرکزی، مازندران و استان تهران را در کارنامه دارد و از مهرماه ۱۳۹۷ تاکنون نیز فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم را بر عهده داشته است.
شاهچراغی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است، در خردادماه سال جاری با پیشنهاد سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت رهبر معظم انقلاب و به پاس قدردانی از تلاش و عملکرد جهادی کارکنان نیروهای مسلح در پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا در قم، از سوی فرمانده معظم کل قوا مورد تشویق قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار