نشست ملی رابطین رسانه‌ای نوجوان در بستر فضای مجازی

کرج (پانا) - نشست رابطین رسانه‌ای مجمع ملی جوانان با حضور راشد پرستار دبیرکل مجمع ملی جوانان کشور و سید پارسا علوی سردبیر پایگاه خبری آماج به میزبانی استان البرز در بستر فضای مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست ملی رابطین رسانه‌ای نوجوان در بستر فضای مجازی

راشد پرستاردبیرکل مجمع ملی جوانان کشور در این نشست افزود: شبکه ملی رابطین‌ رسانه‌ای نوجوان کشور که از ۲۷ استان در سه قالب خبرنویسی، تولید محتوا و گویندگی از میان نخبگان رسانه ای سراسر ایران به این جلسه دعوت شده بودند، فعالیت این شبکه را به صورت رسمی با حضور دبیرکل مجمع ملی جوانان برگزار کردند.

وی در ادامه اضافه کرد: در این جلسه که سردبیر پایگاه خبری آماج هم حضور داشت، تعیین شد که شبکه رابطین رسانه ای نوجوان در پایگاه خبری آماج خبر ساماندهی شوند و بعد از طی کردن مراحل کارگاه های آموزشی و دوره های خبر نویسی، یادداشت نویسی ، گرافیک و تولید محتوا، این نخبگان رسانه ای به‌ عنوان خبرنگاران و اعضای تولید محتوا در پایگاه خبری آماج خبر که یکی از پایگاه های خبری فعال در کشور است و همچنین با وجود نوپا بودن از پوشش رسانه‌ ای خوبی برخورد است، مشغول به فعالیت رسانه ای شوند.

پرستار در پایان تاکید کرد: هدف از ایجاد شبکه ملی رابطین رسانه‌ای نوجوان پوشش رسانه ای و خبری اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... روز جامعه و قشر نوجوان در سطح کشور بوده و یکی از رسالت های مهم آن شناساندن نخبگان نوجوان کشور در عرصه های مختلف برای تحقق اهداف بانک اطلاعاتی نخبگان نوجوان است.

خبرنگار؛ مانی صیادپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار