درخشش بهارستانی‌ها در جشنواره بین‌المللی ابن سینا

بهارستان یک (پانا) - مقالات علمی 3 دانش‌پژوه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در جشنواره ابن‌سینا پذیرفته شد و موفق به راهیابی به مرحله بین‌المللی شدند.

کد مطلب: ۱۲۲۸۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
درخشش بهارستانی‌ها در جشنواره بین‌المللی ابن سینا

ماشالله درختی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در خصوص کسب این موفقیت ارزشمند، در سخنانی عنوان کرد: کسب چنین موفقیت‌های بزرگ و ارزشمند توسط دانش‌آموزان انجمن‌های علمی پژوهش‌سراها در وضعیت اپیدمی ویروس کرونا، نشان‌دهنده اراده قوی و مصمم آنها در جهت رسیدن به اهداف والا و بلند مرتبه است.

وی افزود: چنین دانش‌آموزانی، الگوی بسیار مناسب برای کسانی هستند که خود را در این وضعیت کم‌ارزش می‌دانند و با ایجاد حس رقابت‌پذیری، اندک اندک تمامی دانش‌آموزان بهارستان، افتخار‌آفرین خواهند بود.

درختی تصریح کرد: کسب این موفقیت چشمگیر را به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها، جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان، تبریک عرض کرده و آرزومند توفیق و سربلندی برای تمامی دانش‌آموزان ساعی و بااستعداد میهن و شهرستان بهارستان هستیم.

همچنین بهزاد قبادی مدیر پژوهش‌سرای شهید شهریاری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نیز در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی ابن سینا هرساله بصورت مستمر میان دانش‌آموزان کشورهای مختلف جهان با محوریت ثبت اختراع، سمینارهای تخصصی علمی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و ... برگزار می‌شود و جمع کثیری از دانش‌آموزان پژوهنده سراسر دنیا در این رویداد علمی شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره، دانش‌آموزان امیرحسین شاهعلیان و محمد رضا اسدی عضو انجمن شیمی و نانو فناوری و دانش‌آموز عرشیا عطار عضو انجمن زیست‌شناسی و پزشکی پژوهش‌سرای دانشمند شهید شهریاری توانستند مقالات خود را ارائه و بعد از داوری داوران بین‌المللی شایسته تقدیر شناخته شده و به مرحله بعد که در خارج از کشور برگزار می‌شود راه پیدا کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار