یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، عدالت خواهی و مبارزه با استکبار

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 13 آبان، پیام تبریک صادر نمود.

کد مطلب: ۱۲۲۸۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی، عدالت خواهی و مبارزه با استکبار

متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است.

اعتراض به کاپیتولاسیون از مهمترین ویژگی های این روز تاریخی است. همچنین تقارن شهادت دانش آموز بسیبجی شهید محمدحسین فهمیده با مناسبت های یوم الله ۱۳ آبان یکی دیگر از رویدادها تاریخی است که بیانگر اوج هوشیاری ، شجاعت و فداکاری نوجوانان ایران زمین در استمرار مجاهدت های گذشته است.

گر چه رویدادهای ۱۳ آبان ، در سه مقطع مختلف تاریخی اتفاق افتاده است، اما یک وجه مشترک دارند که مبارزه در برابر زورگویی، زیاده خواهی و استکبار جهانی است.

۱۳ آبان نماد قطع طمع ورزی آمریکا، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از حقانیت نظام اسلامی است.

رویدادهای این روز به عنوان یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و روز تجلی ارزش‌ها، مبارزه با زیاده خواهی و ناعدالتی‌ها است؛ درک زمان، اقتدار، بصیرت و شجاعت دانش‌آموزان با پیروی از فرمایشات معمار کبیر انقلاب موجب صدور پیام انقلاب اسلامی به مظلومان و ستمدیدگان سراسر جهان شد.

روز دانش‌آموز نماد اراده ملت ایران برای دستیابی به آزادی است.

روزهایی که ملت غیور، فهیم و باشعور ما با حضور و وجود خود تفاوت‌های بنیادین‌شان با سایر کشورها و مردمان را به اثبات رسانده و نشان داده‌است.این یوم‌الله اثرگذار و نقطه عطف انقلاب تاریخی ایران اسلامی است که باید از آن برای دانش آموزان در کلاس های درس سخن بگوییم.

نظام سلطه و استکبار به روش‌های مختلف و در همه دوران‌ها، به دنبال بسط و گسترش سلطه خود در نظام بین الملل است و در برابر هر قدرتی که در مقابلشان قد علم کند، با تمام وجود می‌ایستد.

جوانان انقلابی در این روز مهم لانه جاسوسی آمریکا را که محل برنامه‌ریزی و توطئه گری بر علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی بود تصرف کردند و این روز را با عنوان نماد استکبار ستیزی ملت انقلابی ایران در تاریخ به ثبت رساندند.

جوانان انقلابی باید مروج فرهنگ و مکتب شهید سلیمانی در جامعه باشند و اگر در این زمینه موفق عمل شود و این فرهنگ در جامعه فراگیر شود انقلاب اسلامی از آسیب ها مصون خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار