مراسم روز دانش‌آموز در جوادآباد

جوادآباد (پانا) - به مناسبت روز دانش‌آموز، مراسمی با حضور دانش‌آموزان، مدیران، مربیان و مسئولین در گلزار شهدا برای برائت از مستکبران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم روز دانش‌آموز در جوادآباد

به مناسبت روز دانش‌آموز مراسمی در گلزار شهدا با حضور حسین رضاپور امام جمعه جوادآباد، عباس کیوانلو مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد، حسین شاهسون کارشناس حراست، سرهنگ اسماعیل جمالی فرمانده بسیج منطقه، مدیران و معاونین مدارس و دانش آموزان منطقه در گلزار شهدای جوادآباد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین رضاپور امام جمعه در سخنان خود درباره مسائل کشور از جمله تحریکات آمریکا، اهمیت و قدرت سپاه و نظام جمهوری اسلامی ایران، و شهدای دانش آموز از جمله شهید محمدحسین فهمیده پرداخت.

در ادامه رضا عرب کارشناس فرهنگی اداره آموزش و پرورش جوادآباد در سخنان خود به مسئله وفاداری به انقلاب و مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: ماجرای حمله‌ سایبری به سامانه توزیع بنزین کشور توسط رژیم صهیونیستی را، ایجاد فتنه و آشوب می‌دانیم. شکست راهبرد‌ها و سیاست‌های آمریکا در آسیا، نشانه‌ سرعت گرفتن افول آمریکا و نتیجه قدرت گرفتن و ایستادن آنها تحت وحدت و استکبارستیزی ملت ایران دانسته و دسیسه‌های کاخ سفید مانند صحنه‌های تروریستی در افغانستان در نماز جمعه آنها، استقرار دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی برای ایران قوی فرصتی ارزشمند و راهبردی برای خدمت صادقانه برای مردم است.

در پایان رضاپور گفت: از دولت خدمتگزار می‌خواهیم با اقتدار به انقلاب اسلامی و برای مقابله با جنگ اقتصادی، نقشه‌های دشمن را در نظر گرفته و رفع آنها را در اولویت خود قرار دهند.
در پایان دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوم که موفق به قبولی در کنکور شدند مورد تجلیل و تحسین قرار گرفتند.

خبرنگار دانش‌ آموز پانا: فاطمه علیقاضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار