صدای نواختن زنگ استکبار‌ستیزی در فشافویه پیچید

فشافویه (پانا)- مراسم نواختن زنگ استکبارستیزی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزى، فرارسیدن روز دانش‌‌آموز، گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده و شهدای دانش آموز و یوم الله 13 آبان در حسن آباد فشافویه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
صدای نواختن زنگ استکبار‌ستیزی در فشافویه پیچید

سید میثم موسی‌کاضمی سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه ضمن عرض خیرمقدم در این مراسم بیان کرد: روز مبارزه با استکبار‌ستیزی روزی که در کشور ایران بسیار مهم است به واسطه سه رخداد مهم تاریخی رقم خورده که عبارتند از سیزدهم آبان ماه ۱۳۴۳ که حادثه تبعید امام خمینی در ترکیه و سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۵۷ که تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه ها را تعطیل کردند.

موسی‌کاظمی افزوذ: روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سیزدهم آبان ماه ۱۳۵۸ ماهیت اصلی آمریکای جنایت‌کار را به تمام دنیا نشان داد، این سه حادثه مهم تاریخی به ما نشان داد که نباید در برابر توطئه دشمنان این سرزمین اعتماد به نفس خودمان را از دست بدهیم و باعث پیشرفت کشور ایران شویم.

همچنین سرپرست اداره آموزش و پرورش در پایان خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز به ویژه شهدای بخش فشافویه و 36 هزار شهید دانش‌آموز، شهید فهمیده، شهید محمدی و شهید حججی؛ که خون خود را تقدیم به این انقلاب کردند گرامی می‌داریم.

حسن حیدری جانشین فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله باقرشهر، کریم رئوف بخشدار، شیخ میثم درگاهی امام جمعه، سیدمیثم موسی‌کاضمی سرپرست و علی‌غلامی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه در این مراسم حضور داشتند.

اجرای گروه سرود دانش‌آموزان پیشتاز مدرسه ریحانه‌النبی، هنرنمایی گروه دانش‌آموزی دف نوازان، اجرای قرائت‌نامه یوم‌الله سیزدهم آبان توسط دانش‌آموز پیشتاز مدرسه، اجرای دانش‌آموزان هیئت ووشو منطقه فشافویه و اجرای تک نوازی تنبک توسط دانش‌‌آموز هنرمند راستین جودکی بخش های شکل دهند‌ی این برنامه‌ بودند که در روز مبارزه با استکبار جهانی توسط دانش‌آموزان منطقه فشافویه اجرا شدند.

خبرنگار دانش‌آموز: آسیه حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار