مانور بزرگ فرزندان روح الله و زنگ استکبارستیزی درشهرستان قدس+ فیلم

شهرقدس (پانا)- مانور بزرگ فرزندان روح الله و زنگ استکبارستیزی با حضور مسئولین سازمان دانش‌آموزی کشور به میزبانی اداره کل شهرستان‌های تهران، در شهرستان قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
مانور بزرگ فرزندان روح الله  و زنگ استکبارستیزی درشهرستان قدس+ فیلم

این مراسم با حضور مسئولین سازمان دانش آموزی کشور، اسماعیل بحری زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی، اردشیر دهقانی، معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی کشور ،سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش و پروش شهرستان های تهران و ابوالحسن قلی زاده، مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های تهران، رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس، و حضور ویژه مادر شهید محمدرضا خشکباری با همکاری مدرسه شهید خشکباری شهر قدس برگزار شد.

در ابتدای برنامه وحید محرمی مدیر اداره آموزش و پروش شهرستان قدس، از حضور عوامل و مسئولین در این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

سپس سید مجتبی هاشمی ضمن بیان ارادت و احترام به شهدا و مادر شهید خشکباری که در این رونمایی شرکت کردند، نکاتی در باب اتفاقات و حوادث آبان ماه که دلیل نام گذاری 13 آبان به روز دانش آموز و سه رویداد تاریخی 13 آبان اشاره کرد و گفت: اولین حادثه تاریخ ساز ١٣ آبان که نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی بود و در سال ۵۷ شهادت جمعی از دانش‌آموزان رقم خورد، همچنین در ١٣ آبان سال ۵٨ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانش‌آموزان دانشجویان انقلابی بستر نام گذاری این روز شد. در این حوادث جوامع غربی با استفاده از ابزارهایی برای نفوذ به فرهنگ و عقاید اسلامی سعی در سست کردن بنیان انقلاب اسلامی و سلطه بر مردم داشتند.

وی افزود: ملت غیور و دیندار ما با در نظر گرفتن منافع ملی و طراحی برنامه هایی که سبب مقاومت شد، عملکردی ویژه از خود نشان دادند، از جمله ایجاد جبهه و حرکت های مذهبی، هویت استکبارستیزی و مقاومت ملت با پشتیبانی نسل های قدرتمند و روحیه مطابق با فرهنگ حق، موجب پدیدار شدن استقلال جمهوری اسلامی در خاورمیانه شد.

در پایان این برنامه اردشیر دهقانی از عوامل دست‌اندرکار برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کرد و هدایایی را به دانش آموزان تقدیم کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه کشاورزافشار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار