رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی بافق:

همه دانش‌آموزان باید مثل شهید فهمیده در تراز انقلاب و عملگرا باشند

بافق (پانا) - مدیر آموزش و پرورش بافق در جلسه فصل پاییز شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان بافق عملگرا بودن را یکی از مهم ترین خصیصه‌های دانش‌آموز تراز انقلاب دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۷۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
همه دانش‌آموزان باید مثل شهید فهمیده در تراز انقلاب و عملگرا باشند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش بافق، محمدرضا قاسم زاده به هفته بسیج دانش آموزی و عملگرا و انقلابی بودن دانش آموزان اشاره کرد و گفت: دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی باید همچون شهیدفهمیده عملگرا باشند.

مدیر آموزش و پرورش ادامه داد: این افتخاری است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی از شهید فهمیده به عنوان رهبر سیزده ساله خود یاد می کند.

رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی بافق، بخش های سه گانه سازمان دانش آموزی را یکی از پویاترین و اجتماعی ترین فعالیت های پرورشی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: با وجود کمبود جدی نیروی انسانی شهرستان در حوزه آموزش و پرورش، امیدوارم فعالیت های تشکیلات پیشتازان، مجلس دانش آموزی و خبرگزاری پانا در بافق کما فی السابق نیز در سال تحصیلی 1401-1400 ادامه یابد.

قاسم زاده پیرامون جذب و سازماندهی تشکیلات پیشتازان اظهار کرد: امید است با مساعدت و همراهی معاونت پرورشی و فرهنگی و همچنین معاونان و مربیان پرورشی، برنامه های این تشکیلات نسبت به سال گذشته قوت بیشتری یابد.

مدیر آموزش و پرورش بافق نیز در پایان، فعالیت مجلس دانش آموزی و همچنین خبرگزاری پانا در این شهرستان را درخشان ارزیابی کرد و افزود: بی شک با همت و تلاش های بی وقفه مجموعه سازمان دانش آموزی شهرستان، دومین دوره مجلس دانش آموزی به نحو مطلوب تشکیل خواهد شد و جذب و آموزش خبرنگاران پانا نیز استمرار خواهد داشت و ما نیز در مجموعه مدیریت، بی دریغ یاریگر خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار