جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان بجنورد

بجنورد (پانا) - اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان بجنورد با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی استان و مسئول آموزش و‌ پرورش شهرستان با ابلاغ حکم ریاست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی به مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی شهرستان بجنورد

مجید مصباح، رییس سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در اولین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد پس از ابلاغ حکم ریاست شورای برنامه ریزی و شال سازمانی به مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد هدف سازمان دانش آموزی را تربیت دانش آموزان در همه ساحت‌های تربیتی از جمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی برشمرد و عنوان کرد: پیشتازان در این تشکیلات همه مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را تجربه می کنند و نیروهایی کارآمد برای جامعه و از نظر اخلاقی برجسته و در یک کلمه انسان بار می آیند.

مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در ادامه افزود: سازمان با منش هایی که دارد مانند رعایت ادب و احترام، دوستی با طبیعت، میهن دوستی و ... دانش آموزان را در همه زمینه ها برای آینده آماده می کند.

وی با بیان اینکه نگاه تربیتی یک کار غیرملموس است و خروجی اش انسان می سازد نگاه تربیتی را آینده ساز خواند و گفت: برخلاف سایر معاونت ها که خروجی های آنها به عنوان مثال پزشک و مهندس و غیره است، اما معاونت پرورشی و فرهنگی خروجی اش انسان است و از نگاه فرهنگی می توانیم بگوییم که ما انسان ساختیم.

موسی علی نیا مدیر آموزش و پرورش و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان بجنورد در جلسه اظهار کرد: بالغ بر 71 هزار دانش آموز و 5 هزار نیروی شاغل و 5 هزار نیروی پیشکسوت و بازنشسته غیر از نیروهای مهد پیش دبستانی و سوادآموزی ماموریت تربیت دانش آموز در تمامی ساحت ها را داریم. وظیفه ما این است که مطابق سند تحول بنیادین پیش برویم. این سند که به تایید مقام معظم رهبری رسیده است به عنوان چراغ و راهنمای ماست. در سند تحول بنیادین شش ساحت تربیتی نام برده شده که دانش آموز باید در همه آنها توانمند شود.
موسی علی نیا افزود: دانش آموز نباید تک بعدی بار بیاید که فقط در بعد آموزشی مانند کسب مقام و رتبه و علمی رشد کند بلکه باید از نظر اعتقادی نیز تربیت شود. وظیفه ما به عنوان متولیان تعلیم و تربیت بسیار سنگین است. باید دانش آموز را طوری تربیت کنیم که در نهایت به همان بعد انسانیت برسیم.

خبرنگار مریم رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار