ضرورت مدیریت بحران در شرایط کنونی

قرچک(پانا) - امام جمعه‌شهرستان قرچک در جلسه هم‌اندیشی با مدیران متوسطه شهرستان قرچک گفت معلمان و مدیران مدارس در این شرایط سخت و پیچیده در حال جهاد و خدمت هستند.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت مدیریت بحران در شرایط کنونی

جلسه هم‌اندیشی مدیران شهرستان قرچک با حضور رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیلی، امام جمعه‌شهرستان قرچک در جلسه هم اندیشی با مدیران متوسطه شهرستان قرچک اظهار کرد: در شرایط کنونی مدیریت، مدیریت بحران است همانطور که در دوران دفاع مقدس شهدای ما همچون شهید حسین فهمیده با کمترین امکانات و تجهیزات داشتند.

وی افزود: در نماز جمعه هم اعلام خواهم کرد هیچوقت ما اولیای دانش‌آموزان از خودمان سوال کرده‌ایم که معلمین عزیز و مدیران محترم مدارس نیز صاحب فرزند و خانواده هستند؟ اما همه شاهدیم که این عزیزان با این وجود با تمام توان در این شرایط فوق العاده سخت و پیچیده تمام وقت در مدارس و در فضای مجازی در حال جهاد و خدمت هستند.

امام جمعه شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: امروز همه باید دست به دست هم دهیم تا از شرایط کنونی نسبت به تعلیم و تربیت فرصت‌ها و آسیب‌ها را مدیریت کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: ستایش پالیزوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار