نجات کودک از دهان کروکدیل

تهران (پانا) - کودکی که هنگام بازی در ساحل توسط یک کروکدیل به زیر آب کشیده شده بود به طرزی معجزه‌آسا از مرگ گریخت.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نجات کودک از دهان کروکدیل

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کودک ۱۲ ساله‌ای که در ساحل شهر کانکون مکزیک مورد حمله یک کروکدیل قرار گرفته بود با خوش‌شانسی از مرگ گریخت. «چارلی بوهل» با خانواده خود سرگرم گذراندن تعطیلات در ساحل بود که ناگهان مورد حمله کروکدیل ۱۳ فوتی قرار گرفت. او در گفتگو با Good Morning America در این باره گفت: "هنگامی که به خودم آمدم متوجه شدم زیر آب هستم. هیچ کاری نمی‌توانستم انجام دهم. کروکدیل بسیار قوی بود."

جنیفر ۵۰ ساله مادر چارلی در این باره گفت: "چارلی مدام پله‌ها را می‌گرفت تا از آب خودش را بالا بکشد، اما نمی‌توانست."

بنا به گفته جنیفر گروهی از گردشگران به کمک چارلی آمدند و یکی از آنها چارلی را از کروکدیل دور کرد. سپس سه نفر از آن‌ها با مشت و لگد به کروکدیل حمله کردند و یکی از آنها چشمانش را با بالشی که در دست داشت پوشاند. جنیفر افزود: "وقتی مردان آمدند چارلی زیر آب بود. آنها نمی‌توانستند چارلی را ببینند."

چارلی در این باره گفت: "کروکدیل پای مرا گرفته بود و مرا به زیر آب می‌کشید. یادم می‌آید دو بار مرا به زیر آب برد. اما باز به روی آب آمدم و می‌توانستم نور را ببینم. تمام این اتفاقات در مدت چند ثانیه رخ داد." مادر چارلی در رستوران کنار ساحل مشغول خوردن شام بود که پسرش مورد حمله کروکدیل قرار گرفت. پس از نجات یافتن چارلی او بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار