برگزاری مانور پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان امیدیه

امیدیه(پانا) - کارشناس بهداشت و سلامت آموزش و پرورش امیدیه در خصوص زنگ نمادین مانور پیشگیری از شیوع کرونا در مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان امیدیه

همزمان با هفته پدافند غیرعامل مانور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس با حضور مدیریت آموزش و پرورش، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، معاونت پرورشی و دیگر مسئولان در هنرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

کارشناس بهداشت و سلامت اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در خصوص زنگ نمادین مانور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در مدارس امیدیه خبر داد.

فاطمه شریفی کارشناس سلامت و بهداشت اداره آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا گفت: «این مانور با هدف پیشگیری از این بیماری و با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی مانند؛ شستشوی مداوم دست ها با مایع دستشویی و ضدعفونی کردن سطوح و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صورت گرفت.»

وی افزود: «در این زمینه انجام واکسیناسیون در دوره های متوسطه اول و دوم به جهت قطع زنجیره بیماری کرونا ویروس در سلامتی دانش آموزان و همه اقشار جامعه مهمترین اصل است.»

در پایان از مدیریت آموزش و پرورش، مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان و همراهان، معاونان اداره، مدیریت و کادر آموزشگاه و دانش آموزان تشکر و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار