دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با فرماندار اهر

تبریز (پانا) - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با فرماندار اهر در راستای برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران دیدار و گفتگو کرد .

کد مطلب: ۱۲۲۷۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با فرماندار اهر

سید قاسم ناظمی در این دیدار، جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را از رویدادهای مهم هنری استان برشمرد و بر لزوم برگزاری باشکوه تر این جشنواره تاکید کرد.

وی همچنین به مساله فعالیت دائمی دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و برنامه ریزی بلند مدت برای جشنواره در طول سال را از لازمه های دبیرخانه ای پویا برشمرد.

ناظمی برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های هنری و همچنین اجراهای عمومی در طول سال را از دیگر رویکردهای موثر دبیرخانه جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران دانست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار امیدواری کرد تا جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران با دستاوردهایی جدید و تاثیرگذاری بیشتر برگزار شود.

فرماندار اهر نیز در این دیدار، جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران را از رویدادهای مهم هنری ارسباران و استان دانست و به دائمی کردن دبیرخانه آن تاکید کرد.

وی با توجه به اهمیت این جشنواره، به برنامه ریزی سالانه برای برگزاری هر چه بهتر آن اشاره کرد.

فرماندار اهر ضمن ارائه گزارشی از حمایت‌های انجام شده در شهرستان از طرف دستگاه های مختلف، همراهی و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از این رویداد مهم هنری را در برگزاری باشکوه تر و موثرتر این جشنواره حائز اهمیت دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار