آغاز به کار خط ملی 1570 در آموزش و پرورش استان گیلان

طرح نماد در ۲۰ هزار مدرسه برگزار می‌شود و ۵ میلیون دانش‌آموز از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از زیر پوشش قرار گرفتن 5 میلیون دانش‌آموز در 20 هزار مدرسه کشور در طرح ملی نماد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار خط ملی 1570 در آموزش و پرورش استان گیلان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، مسعود شکوهی در آیین گشایش خط تلفنی نماد ( 1570 ) ، در مرکز مشاوره رشت با اشاره به اجرای برنامه نماد در 5 سال اخیر گفت: مداخلات به هنگام و انسجام و یکپارچگی در ارائه خدمات تربیتی از ویژگی های اورژانس دانش آموزی است.

وی افزود: طرح نماد در 20 هزار مدرسه برگزار می شود و 5 میلیون دانش آموز از خدمات آن بهره مند می شوند.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید طرح یاریگران زندگی در 50 درصد مدارس کشور اجرا می شود.

محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این آیین گفت: اجرای طرح اورژانس دانش آموزی از ضروریات برنامه های تربیتی است و در آن دانش آموزان و اولیا مسائل خود را در محیطی امن مطرح می کنند. دانش آموزان در صورت نیاز به مراکز تخصصی ارجاع می شوند.

رحمتی با اشاره به تعطیل نشدن آموزه های تربیتی در دوران کرونایی خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه های ارزشی و تربیتی در برنامه شاد در حال برگزاری است.

جمیل عباسی غریب، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان نیز در آیین افتتاح مرکز اورژانس دانش آموزی در رشت با بیان فعالیت های مشاوره ای گفت:12 مرکز مشاوره ای و 22 هسته مشاوره با مشارکت 90 مشاور خبره در استان فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار