شکوهی: اهداف تربیتی قرآن را به یک باور رفتاری در دانش‌آموزان تبدیل کنیم

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی گفت بسیاری از اهداف تربیتی در متن قرآن آمده است باید بتوان این مفاهیم را تفهیم و آن را به رفتار در دانش‌آموزان تبدیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
شکوهی: اهداف تربیتی قرآن را به یک باور رفتاری در دانش‌آموزان تبدیل کنیم

مسعود شکوهی در چهارمین دوره دوسالانه آموزشی و توانمندسازی روسای ادارات و کارشناسان و کارشناسان مسئول قرآن، عترت و نماز سراسر کشور گفت: قرآن مهم ترین منبعی است که می تواند در امور تربیتی و مشاوره کمک بسیاری کند و دانش آموزانی که حداقل شرایط روحی و روانی را داشته باشد و در حوزه قرآنی فعال شود می تواند به بسیاری از استرس ها و نامیدی ها غلبه کنند.

وی افزود: بسیاری از اهداف تربیتی در متن قرآن آمده است باید بتوانیم این مفاهیم را تفهیم و آن را به رفتار در دانش آموزان تبدیل کنیم که این امر نیازمند تلاش مضاعف است.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: باید بدانیم در عرصه قرآن و تربیت کجا هستیم شناخت موقعیت در این زمینه بسیار مهم است و باید قدر جایگاه تربیتی خود را بدانیم و این حوزه را گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: در حوزه امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی می توانیم همکاری زیادی با حوزه قرآن، عترت و نماز داشته باشیم دانش آموزان مستعد دارای علاقه و رغبت در زمینه قرآنی را به شاخه نظری و رشته علوم و معارف اسلامی راهنمایی کنیم.

شکوهی گفت از همه همکاران در حوزه قرآن، عترت و نماز تقدیر می کنم زیرا کار کردن در این حوزه کار بسیار ارزشمندی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار