خرمگاه: بعد از ۲ هفته ناکامی، دیگر جای اشتباه نداریم

تهران (پانا) - مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز توضیحاتی را بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خرمگاه: بعد از ۲ هفته ناکامی، دیگر جای اشتباه نداریم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فجر شهید سپاسی شیراز اظهار داشت: ابتدا به تیم خوب فجر سپاسی شیراز خوش آمد می‌گوییم. امیدواریم فردا شاهد بازی خوبی باشیم و با تلاش و زحمات بازیکنان بتوانیم ناکامی ۲ هفته گذشته را جبران کنیم. در ۲۸ روز گذشته منصوریان با تیم در ارتباط بود، اما از انرژی مثبتی که می‌توانستیم از حضورش بگیریم، محروم شدیم. اعضای کادر فنی در این مدت تمام تلاش خود را کرده اند، اما حضور منصوریان روی نیمکت برای ما یک نعمت است. امیدوارم منصوریان زودتر در اردوی تیم حاضر شود که بتوانیم از انرژی مثبت و داشته‌های فنی او استفاده کنیم.

خرمگاه در ادامه گفت: درباره بازی قبلی باید بگویم که متاسفانه شریفی در دقیقه ۸۲ یک پنالتی ۱۰۰ درصد که کارشناسان داوری هم آن را تایید کرده اند، برای ما نگرفت. اگر در آن دقیقه پنالتی به سود ما گرفته می‌شد و گل می‌زدیم، تراکتور مجبور بود جلو بکشد و در دقایق باقی مانده می‌توانستیم گل برتری را بزنیم. شریفی در آن صحنه دید خوبی داشت، اما پنالتی نگرفت. در مسابقه‌ای که می‌توانستیم از آن یک امتیاز بگیریم یا حتی برنده باشیم، به خاطر قضاوت شریفی بازنده شدیم. امیدوارم این اولین و آخرین باری باشد که از داوری ضربه خوردیم. در هفته‌های ابتدایی خیلی بد است که اسیر اشتباهات داوری بشویم. شریفی حتی تمام صحنه‌های پنجاه پنجاه را به سود تراکتور گرفت. امیدوارم از این به بعد بتوانیم طبق زحمت و حقمان نتیجه بگیریم.

خرمگاه در خصوص بازی با فجر شهید سپاسی گفت: فجر سپاسی تیم دونده و زحمتکشی است. با زحمات اعضای کادر فنی حریف را آنالیز و به خوبی تمرین کردیم. ۲ هفته بد را سپری کردیم و اشتباهات فردی ما را اذیت کرد. با غیرت و تلاشی که در تمرینات از بازیکنان دیدیم، اطمینان داریم که بازی فردا برای ما بازی خیلی خوبی خواهد شد. فردا محکوم به پیروزی هستیم. بازیکنان برای پیروزی هم قسم شده اند و آماده ایم که برای آبادان و هواداران صنعت نفت بجنگیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره ترکیب متفاوت تیمش در ۲ بازی گذشته عنوان کرد: دلیل این اتفاق به عدم آمادگی بازیکنان و دیر شروع شدن تمرینات بر می‌گردد. طبیعتا ما هنوز دنبال شرایط ایده آل هستیم و به تدریج از بازیکنان به شناخت می‌رسیم تا ترکیب ثابت خودمان را پیدا کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برنامه‌ای برای سبک دفاعی فجر سپاسی دارد گفت: خیلی تمرین کردیم و از داشته‌ها و سبک بازی حریف آگاهی داریم. فجر سپاسی دفاع خوبی دارد و برنامه اش استفاده از ضد حملات با پاس‌های بلند است. با این که زمان کمی داشتیم، روی این موضوع کار کردیم و بازیکنان ما از سبک بازی حریف آگاهی دارند. امیدوارم فردا بازیکنان با تمرکز ۱۰۰ درصد وارد زمین شوند. دیگر جایی برای اشتباهات فردی نداریم و امیدوارم با تلاش، تفکر و همت بازیکنان برنده بازی شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار