امام جمعه کاشمر:

اسلام برای لحظه لحظه زندگی، برنامه‌های خوب و سازنده دارد

کاشمر(پانا) - امام جمعه کاشمر تاکید کرد اسلام دینی جامع است و برای همه لحظات و حالات انسان برنامه‌های خوب و سازنده دارد و به‌زودی همه جهان به حقانیت آن پی می‌برند.

کد مطلب: ۱۲۲۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اسلام برای لحظه لحظه  زندگی، برنامه‌های  خوب و سازنده دارد

حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر در جمع مربیان و معاونین پرورشی مدارس کاشمر گفت: ساختن انسان به معنای ساختن یک نسل است واین وظیفه ای سنگین و مهم است که بر دوش مربیان پرورشی به صورت تخصصی گذاشته شده است وباید برای انجام این کار ساختن من در دیگران را انجام داد، بنابراین ما باید با دیگران رفتار وکردار خوبی داشته باشیم و فرزندان آنها را فرزند خود بدانیم. به بعضی از آنها آموزش دهیم تا آنها بتوانند برای فرزند ما دوستانی خوب باشند‌.

طاهری ادامه داد: اگر ما می خواهیم به خدا برسیم یک مسیر آن، خدمت به بنده هایش است وخدمت به خلق وبنده خدا از نماز شب هم واجب تر است، یعنی کمک به خلق خدا فضیلتی بالاتر از نماز شب دارد.

امام جمعه با اشاره به بحث شبهات مطرح شده در جامعه گفت: از اینکه امروز دشمنان اسلام با علم کردن داعش و یا شیعه انگلیسی و .... سعی دارند آبروی اسلام را ببرند و چهره اسلام ناب را نشان نمی دهند، نگران نباشید، چون ماه پشت ابر نمی ماند و دیر یا زود جهانیان حقیقت اسلام را درک کرده و به آن پناه خواهند آورد، زیرا اسلام برای دنیا و آخرت مردم برنامه های سازنده و خوبی نه فقط در فقه، بلکه در اخلاق و آداب زندگی فردی و اجتماعی دارد که موجب سعادت انسان می شود.

خبرنگار: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار