جلسه مدیران جدیدالانتصاب در پاکدشت برگزارشد

پاکدشت(پانا)- جلسه مدیران جدیدالانتصاب سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در کانون شهدای پاکدشت، با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران جدیدالانتصاب در پاکدشت برگزارشد

محمد اسدی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، در جلسه توجیهی مدیران جدیدالانتصاب کلیه مقاطع ضمن آرزوی موفقیت برای آنان، اظهارکرد: به منظور پیشبرد مطلوب امور آموزشی و پرورشی به بهبود روابط انسانی در مجموعه خود بیشتر توجه کرده و تلاش کنند محیطی سرشار از دوستی و صمیمیت، همدلی و یکپارچگی را فراهم کنند.

وی در ادامه بیان کرد: همواره اخلاق‌مداری، مشورت‌محوری و تجلیل و تشویق را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ چرا که توجه به این اصول کاری، بسیاری از دشواری‌های موجود را آسان کرده و مرتفع می‌سازد.

اسدی تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های خود به نکات ذیل توجه ویژه داشته باشید: در گرامیداشت تمام مناسبت‌های دینی،مذهبی، انقلابی،ارزشی و ملی کوشا باشید. کلاس‌های آموزش مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان به ویژه مقطع ابتدایی و متوسطه اول برگزار کنید. برای دانش‌آموزان، به ویژه مقاطع متوسطه دوره اول و دوم، جلساتی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شود. به سلامت و تندرستی و ورزش و تربیت‌بدنی دانش‌آموزان توجه خاص داشته باشید.

خبرنگار: مظفر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار