رییس سازمان دانش‌آموزی منطقه ۱۳ در نشست با خبرنگار دانش‌آموزان فعال منطقه:

خبرگزاری پانا، صدای رسای دانش‌آموزان کشور در عرصه رسانه است

تهران (پانا)- خبرگزاری پانا که یکی از مجموعه‌های زیر نظر سازمان دانش‌آموزی است که به جذب و تربیت خبرنگار دانش آموزان پرداخته است. رئیس سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ در جلسه با خبرنگار دانش‌آموزان این منطقه، درباره هدف خبرگزاری پانا در جذب خبرنگار دانش‌آموزان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا، صدای رسای دانش‌آموزان کشور در عرصه رسانه است

فیروزه طالبی؛ رئیس سازمان دانش آموزی منطقه ی ۱۳، در نشست با خبرنگار دانش آموزان فعال منطقه گفت: هدف خبرگزاری پانا در به کارگیری دانش آموزان به عنوان خبرنگار، استفاده از دانش آموزان توانمندی است که راهی برای دست یافتن به علاقه خود، یعنی خبرنگاری، ندارند. پانا این فرصت استثنایی را در اختیار آن ها قرار می دهد تا با گذراندن دوره های آموزش خبرنگاری، در این حرفه مشغول به فعالیت شوند.

وی ادامه داد: همچنین با این کار ممکن است تعدادی از خبرنگار دانش آموزان پانا، خبرنگاری را به عنوان شغل آینده خود انتخاب کنند که این باعث می شود تا این دانش آموزان در کنار علاقه و استعدادی که دارند، به هدف خود نیز برسند.

طالبی ضمن تشکر از تلاش خبرنگار دانش آموزان پانای منطقه گفت: خوشبختانه طبق آمار به دست آمده، عملکرد دانش آموز خبرنگاران منطقه قابل تحسین بوده است و تلاش آن ها، باعث قرارگیری دانش آموز خبرنگاران منطقه ۱۳ در رتبه پنجم بین ۲۲ منطقه شهر تهران شده است که این رتبه با همت روزافزون آنها می تواند در ماه های آتی به رتبه های بهتر تبدیل شود.

رییس سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ شهر تهران با اشاره به اینکه تمام فعالیت های خبرنگار دانش آموزان پانا، کنترل و بررسی می شود، بیان کرد: خبرنگار دانش آموزان منطقه می توانند با توکل بر خداوند متعال و با هدف گذاری و تلاش بیشتر، بیش از گذشته پویاتر شوند و پیشرفت چشمگیری در عرصه خبرنگاری داشته باشند.

طالبی با توجه به اینکه ارائه اخبار در زمینه های متفاوت را در صعود خبرنگار دانش آموزان به درجات بالاتر حائز اهمیت دانست، افزود: خبرگزاری پانا تنها صدای رسای دانش آموزان کشور در عرصه خبرنگاری است و خبرنگار دانش آموزان می توانند با استفاده از کوچک ترین سوژه ها، بهترین خبرها را منتشر کنند. برای مثال با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، روز دانش آموز، انتخابات شورای دانش آموزی و سایر مناسبت ها و اتفاقاتی که در مدرسه شان در حال وقوع است، با کمک رابط خبری منطقه، خبرهای خوبی را ارائه کنند تا در خبرنگاری خبره شوند.‌

وی همچنین در پایان از خبرنگار دانش آموز فعال منطقه؛ مهسا عزتی و عرفان نوری تبار؛ خبرنگار دانش آموز انتخاب شده در جشنواره مداد آبی، تجلیل و تقدیر به عمل آورد.

*مهساعزتی؛ خبرنگار دانش آموز پانا منطقه ۱۳

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار