در نشست شورای معاونان مدیریت آموزش و پرورش دشتی با معلمان دو آموزشگاه عنوان شد:

هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد

دشتی (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دشتی تاکید کرد تلاش معلمان در دوران کرونا قابل تقدیر است و به اعتراف همه، هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، شورای معاونان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی با معلمان دبیرستان های علامه جعفری و امام خمینی تشکیل جلسه داد.

در این نشست ها که به ترتیب در دبیرستان متوسطه اول علامه جعفری و متوسطه دوم امام خمینی (ره) برگزار شد، مدیران و دبیران این مدارس از مشکلات و موانع مسائل آموزشی و پرورشی آموزشگاه های خود سخن گفتند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دشتی، در این دو دیدار اظهار کرد: تلاش معلمان در دوران کرونا قابل تقدیر است و به اعتراف همه هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی گیرد.

عبدالمهدی شریف‌نژاد، هدف از این دیدارها را ارتباط نزدیک تر با معلمان این مدارس و بررسی میدانی مشکلات همکاران دانست و از تداوم این نشست ها استقبال کرد.

شریف نژاد با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم تا ابعاد مختلف شخصیت دانش آموزان را به طور متعادل رشد دهیم تا نسل فردا از همه لحاظ نسلی مترقی باشد.

در این دیدارها سرپرست و معاونان پرورشی و آموزشی آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز قول دادند که مشکلات معلمان این دو آموزشگاه را در بخش ها و اداره های مختلف شهرستانی و استانی پیگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار