در آستانه بازگشت دانش‌آموزان به آموزش حضوری

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از روند آماده‌سازی مدارس بازدید کرد

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در سیزده فروردین و در آستانه بازگشت دانش‌آموزان به آموزش حضوری، با حضور در تعدادی از مدارس مرکز استان، از روند آماده سازی این مدارس بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۷۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از روند آماده‌سازی مدارس بازدید کرد

علی موحدی، در این بازید با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا برای بازگشت به آموزش حضوری گفت: از صبح یکشنبه چهاردهم فروردین، دانش‌آموزان همه دوره‌های تحصیلی با حضور در مدارس و کلاس‌های درس، آموزش‌های خود را به شیوه حضوری ادامه می‌دهند.

وی افزود: اگر چه مدارس در طول ایام تعطیلات میزبان مهمانان نوروزی بوده‌اند، اما با همت و تلاش مدیران و فرهنگیان استان، شرایط برای بازگشت به آموزش حضوری فراهم شده است.

موحدی با اشاره به الزام استفاده از ماسک و تهویه در مدارس خاطرنشان کرد: مدیران با تهیه ماسک-برای استفاده در مواقع اضطراری و همچنین مواد شوینده و ضدعفونی، شرایط را برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فراهم کنند.

وی در پایان گفت: برای تامین ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده، تاکنون در یک مرحله سرانه بهداشتی به حساب مدارس واریز شده است و به زودی نیز به صورت متمرکز و ملی، مرحله دوم سرانه واریز می شود، اما اطمینان دارم که خیران نیک اندیش نیز در خصوص این مهم، در کنار آموزش و پرورش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار