مشق احسان اهدایی به دانش آموزان نیازمند قرچک

قرچک(پانا)- مجموعه ارزشمند بنیاد احسان در قالب پویش ملی اهدای بسته‌های لوازم التحریر یا همان مشق احسان قدم‌های ارزشمندی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند در سطح کشور داشته است که با پیگیری‌های انجام شده دانش‌آموزان شهرستان قرچک نیز از این فرصت بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مشق احسان اهدایی  به دانش آموزان نیازمند قرچک

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان از اهدای ۳۵۰ بسته لوازم‌التحریر مشق احسان، اهدایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی‌(ره) به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

او ضمن تقدیر از مجموعه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در این خصوص اظهار داشت: نباید اجازه دهیم مشکلات اقتصادی مانع از ادامه تحصیل و فعالیت های آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان عزیز شود و این بسته های لوازم التحریر بین دانشآموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع خواهد شد.

داورزنی گفت: مجموعه ارزشمند بنیاد احسان در قالب پویش ملی اهدای بسته‌های لوازم‌التحریر یا همان مشق احسان قدم‌های ارزشمندی برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در سطح کشور داشته است که با پیگیری های انجام شده دانش آموزان شهرستان قرچک نیز از این فرصت بهره مند شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان گفت: حمایت از دانش‌آموزان نیازمند یک رسالت و وظیفه همگانی است و امیدواریم شاهد درخشش استعداد های این دانش‌آموزان در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار