امام جمعه شهرستان قرچک:

چگونگی بازگشایی مدارس دغدغه مسئولان و اولیاء دانش‌آموزان است

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک گفت بازگشایی مدارس مسئله مهمی است که نیازمند تأمین سلامت دانش‌آموزان است .

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
چگونگی بازگشایی مدارس دغدغه مسئولان و اولیاء دانش‌آموزان است

حجت‌الاسلام حجت‌‌الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک در جلسه شورای اداره آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات ثقلین برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک توفیق و عزت و سربلندی ما در 8 سال دفاع مقدس به مدد نصرت الهی بوده، همانطور که امام خمینی(ره) در فتح خرمشهر فرمود، «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، بنابراین همه فتوحات این 8 سال نیز چنین بوده است.

امام جمعه شهرستان قرچک تصریح کرد: نصرت الهی شامل بندگان خاص خداوند می‌شود، جوانانی که با معرفت و بصیرت بالا و عشق به آرما‌های الهی و ایمان راسخ به موفقیت‌های والایی دست یافتند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی ضمن گرامی‌داشتن یاد شهدای فرهنگی، دانش‌آموز و دانشجو ادامه داد: اغلب این شهدا جوانان فرهنگی، دانش‌آموزان و دانشجویان بودند، از خدای متعال خواهان آنیم که به حرمت خون‌های مقدس شهیدان نوجوان و جوان دانش‌آموز، به تمام نوجوانان و جوانان امروز ما توفیق معرفت و بصیرت نسبت به تعلیم و تربیت عنایت فرماید.

وی از حضور اعضای شورای آموزش و پرورش و مدیریت قدرانی کرد و درباره بازگشایی مدارس افزود: در آستانه بازگشایی مدارس به شکل مجازی و حضوری هستیم که انتظار می‌رود طرح‌ها پیشنهادات و برنامه‌های مقدماتی به نحو احسن و با دقت بسیار توسط مدیران مربیان و معاونین ادارات انجام شود.

امام جمعه قرچک، مسئله بازگشایی مدارس را مهم‌تر از مسائل دیگر دانست و تصریح کرد: امروز در جلسه چندین موضوع مطرح است، اما مسئله بازگشایی مدارس مهم‌تر است و دغدغه اولیاء نیز سلامت فرزندان و بازگشایی مدارس است.

حجت الاسلام اسماعیلی، دغدغه همه مسئولان را سلامت دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت: سلامت دانش‌آموزان در راس مسائل قرار دارد و باید از تمام مجاهدان و مدافعان عرصه سلامت در شبکه بهداشت و درمان و تمام عزیزان قدردانی کرد، چرا که فداکارانه مشغول خدمت هستند.

وی بیان کرد: با لطف و عنایت الهی و مساعدت‌های دولت انقلابی و مردمی آیت‌الله رئیسی، شاهد تسریع فرایند واکسیناسیون هستیم.

امام جمعه شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: اگر زمینه‌های مدنظر در راستای سلامت فرزندان جامعه فراهم نشود از بازگشایی مدارس اجتناب خواهیم کرد، در آبان ماه در صورت تأمین سلامت و بهداشت به استقبال مدارس به شکل حضوری خواهیم رفت.

او مجاهدات و اخلاص جانبازان و شهدا را دوران دفاع مقدس، درس‌‌هایی برای آیندگان دانست و اظهار کرد: این اتفاقات ارزشمند برای ما پر از پند است، زیرا آن رزمندگان در سخت‌ترین شرایط و نبود امکانات ایستادگی کردند و مایه عزت شدند‌، امروز هم به همان شکل با تفاوت اینکه امکانات بیشتر و مشکلات کمتری وجود دارد، با وجود تخصص در عرصه های مختلف امید است که بتوانیم در زمینه تعلیم و تربیت نیز موفق باشیم.

حجت الاسلام اسماعیلی تأکید کرد: در تعدیل جمعیت دانش‌آموزان و ساماندهی برخی از مدارس توسط مسئولان کمال تشکر را داریم و در پایان اگر مصوبات شورا عملیاتی است باید این کار را اجرایی کرد تا آغازی بهتر از گذشته داشته باشیم و بهار انقلاب و تعلیم و تربیت را پاس بداریم.

خبرنگاردانش‌آموز: محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار