اعزام بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی کشور به مدارس استان خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در آیین اعزام کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس خراسان رضوی گفت بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی کشور به مدارس استان خراسان رضوی اعزام شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اعزام بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی کشور به مدارس استان خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، مهرزاد حمیدی در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برنامه های حوزه تربیت بدنی سلامت را منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت: تاکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر ارتقای شایستگی های پایه، شکوفایی استعدادها و رساندن دانش‌آموزان به مراتبی از حیات طیبه است.

وی جامعه هدف فعالیت های حوزه تربیت بدنی و سلامت را همه ۱۵ میلیون دانش‌آموز سراسر کشور دانست و گفت: امروزه با توجه به سبک زندگی غیرفعال و کاهش میزان تحرک و پویایی بایستی تلاش کنیم با "مدرسه محوری" پویایی، نشاط، سلامت و توانمندی نسل را ارتقا دهیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در ادامه افزود: حوزه تربیت بدنی یک زمین و زمان مناسب برای تربیت دانش‌آموزان، آموزش مهارت های چون خود اتکایی، جمع گرایی و وفاق و همچنین توجه به ساحت های زیستی و اجتماعی است.

حمیدی فعالیت های حوزه تربیت بدنی را یکی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: پانصد میلیارد ریال اعتبار جهت ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس کشور اختصاص یافته است، دستگاه تعلیم و تربیت استان خراسان رضوی با به‌کارگیری تمامی ظرفیت های استانی موفق به اعزام بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی کشور با ارزش بیش از ۸۷ میلیارد ریال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار