رفتارحضرت فاطمه زهرا(س) الگوی عملی برای همگان درجامعه است

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر گفت طرح مصباح‌الهدی به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان و فرهنگیان از سیره‌عملی و اخلاقی پیامبر اسلام و ائمه معصومین (ع) همه ساله مزین به نام یکی از ائمه معصومین(ع) در واحدهای آموزشی در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۲۲۵۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رفتارحضرت فاطمه زهرا(س) الگوی عملی برای همگان درجامعه است

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در رابطه با برگزاری مراسم افتتاحیه طرح مصباح‌الهدی در واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر اظهار کرد: قرآن برنامه زندگی ما و ائمه معصومین (ع) الگوهای راستین اجرای این برنامه الهی هستند و لازم است دانش‌آموزان و فرهنگیان با سبک و سیره زندگی این بزرگواران آشنا شوند.

وی بیان کرد: طرح مصباح‌الهدی به منظور بهره‌مندی دانش‌آموزان و فرهنگیان از سیره‌عملی و اخلاقی پیامبر اسلام و ائمه معصومین (ع) همه ساله مزین به نام یکی از ائمه معصومین(ع) در واحدهای آموزشی در حال اجرا است.

زارعی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 1401-1400طرح مصباح‌الهدی زینت یافته به نام حضرت فاطمه‌ زهرا(س) است، دختر پیامبر اسلام (ص) و بانوی بزرگواری که رفتار خوب، توجه به همسر و فرزندان در زندگی، احترام به والدین و سایر موارد زندگی ایشان برای همگان در جامعه درس زندگی است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: دانش‌آموزان ما باید در طول زندگی خود رفتار، بیانات، احادیث و روایات پیامبران، امامان و بزرگان دین را الگو عملی خود قرار دهند تا در زندگی سعادتمند باشند.

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ طرح مصباح‌الهدی با حضور مسئولان آموزش و پرورش اسلامشهر در آموزشگاه شاهد فاطمه‌زهرا (س) منطقه همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تقدیر از دانش‌آموزان برگزار شد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار