اسماعیلی: نظام رتبه‌بندی نتایج موثری برای معلمان خواهد داشت

تهران (پانا) - نماینده مردم میانه در مجلس با ابراز خرسندی از بررسی نظام رتبه‌بندی معلمان در مجلس ابراز امیدواری کرد نتایج بسیار موثری برای معلمان داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اسماعیلی: نظام رتبه‌بندی نتایج موثری برای معلمان خواهد داشت

مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با تبریک هفته وحدت، گفت: نسبت به مطرح‌شدن نظام رتبه‌بندی معلمان در مجلس انقلابی ابراز خرسندی می‌کنم و امید است نتایج بسیار موثری را برای معلمان محترم به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی همچنین با تبریک انتخاب استاندار آذربایجان شرقی، ادامه داد: انتظار می‌رود با درایتی که از ایشان سراغ داریم در جهت تحقق گام دوم انقلاب با به کارگیری نیروهای انقلابی، جهادی، پاک دست، فساد ستیز در سریع ترین زمان ممکن قطار توسعه و پیشرفت استان را به حرکت درآورد.

وی همچنین با تذکر به وزیر نیرو، افزود: آقای محرابیان از شما درخواست دارم به سوابق پیگیری امور آب شهر و روستای میانه رجوع کنید. چرا بعد از 20 سال سد گرمی چای به عنوان تامین کننده آب شرب میانه و سد شهریار به بهره‌برداری نمی‌رسد از شما می‌خواهم این تذکر را جدی بگیرید و رأسا به موضوع رسیدگی کنید.

اسماعیلی با تذکر به وزیر راه و شهرسازی، گفت: چرا علیرغم گذشت حدود 2 ماه از فراخوان طرح 4 بانده شدن جاده بین‌المللی و استراتژیک سرچم به میانه این طرح اجرایی نمی‌شود؟، دستور فرمایید به این سناریوی طولانی‌مدت پایان دهند. هرچند خوشبختانه با پیگیری‌های نمایندگان شهرستان همچنین مسئولان استان مشارکت بانک ملی را به دنبال داشته و تامین منابع شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان استانی و شهرستانی نیز این موضوع را مدنظر قرار دهند و در آینده نزدیک شاهد کلنگ زنی پروژه مذکور که آرزوی طولانی مدت مردم منطقه است باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار