همزمان با سراسر کشور؛

طرح نظارت ویِژه بازگشایی مدارس در استان مرکزی آغاز شد

خبرگزاری پانا: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مركزی گفت: طرح نظارت ویِژه بازگشایی مدارس در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۲۲۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فروتن افزود: این طرح از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مركزی و با هدف تنظیم بازار ، تشدید نظارت بر عملكرد واحدهای تولیدی ، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی ، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها و سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو، برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: در این طرح تمركز بازرسی ها معطوف به لوازم التحریر، كیف ، كفش و مانتو مدارس و در بخش خدمات بر چگونگی فعالیت آموزشگاهها و مدارس غیرانتفاعی در دریافت شهریه های مصوب و رعایت نرخ سرویس های ایاب و ذهاب و نحوه فعالیت نمایشگاههای پاییزه خواهد بود .

این مقام مسئول اظهار کرد: نظارت ویژه بر رعایت درصد سودهای خرده و عمده فروشی ، نصب برچسب قیمت ، صدور فاكتور كالاهای لوازم التحریر ، كیف، كفش و رعایت نرخهای تعیین شده دفترچه های دانش آموزی و همچنین جلوگیری از توزیع و فروش لوازم التحریر خارجی و داخلی فاقد استاندارد و بی كیفیت از دیگر اهداف این طرح است .

فروتن خاطر نشان ساخت: باتوجه به بازگشایی مدارس ، دانشگاهها و سایر مراكز آموزشی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام آموزشی، لوازم التحریر و پوشاك طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از دهم شهریور ماه همزمان با سراسر كشور در استان مركزی به مرحله اجرا در می آیدوتا 5 مهر ماه ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مركزی در پایان تصریح کرد: شهروندان هم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ، تقلب، عدم نصب برچسب قیمت در واحدهای صنفی و ... مراتب را بصورت حضوری و یا با تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مركزی اطلاع دهند تا سریعا مورد رسیدگی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار