بررسی طرح ایجاد چهار استان‌ جدید در مجلس

تهران (پانا) - اعضای کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس، این هفته، طرح ایجاد استان‌های جدید سیستان و بلوچستان، فارس، اصفهان و کرمان را بررسی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۱۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بررسی طرح ایجاد چهار استان‌ جدید در مجلس

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس فردا یکشنبه ۱۸ مهر به استماع گزارش برگزاری مراسم پیاده روی اربعین ۱۴۰۰ با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواهند پرداخت. سپس بررسی لایحه یک فوریتی تمدید مهلت‌های مقرر در تبصره‌های یک و دو ماده دو قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی با حضور کارشناس مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های ذیربط را در دستور کار دارند. در پایان نیز کارگروه بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان پیشنهاددهنده برگزار می‌شود.

همچنین اعضای این کمیسیون در روز سه‌شنبه ۲۰ مهر، به ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌پردازند و در ادامه پیشنهاد کارگروه تقسیمات کشوری با موضوع ایجاد استان‌های جدید (استان سیستان و‌ بلوچستان، اصفهان، فارس و کرمان) بررسی می‌شود.

در ادامه تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان در حوزه‌های مختلف و سازمان‌های تابعه از سال ۹۰ تاکنون با حضور نماینده متفاضی در این کمیسیون بررسی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار