مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

عدم بازگشایی مدارس باعث کاهش روحیه کارگروهی در دانش‌آموزان می‌شود

شهرری(پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تاکید کرد واکسیناسیون دانش‌آموزان با استقبال والدین آنها همراه بوده است.

کد مطلب: ۱۲۲۱۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
عدم بازگشایی مدارس باعث کاهش روحیه کارگروهی در دانش‌آموزان می‌شود

محسن نوروریان در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون دانش‌آموزان اظهار کرد: سرعت واکسیناسیون نوجوانان 12 تا 18 سال در یک بازه زمانی کوتاه می‌تواند شرایط بسیار خوبی را از نظر ایمنی جمعی فراهم کند. روند اجرای واکسیناسیون دانش‌آموزان با استقبال زیادی از طرف اولیا و خود دانش‌آوزان رو به رو شده است.

وی ادامه داد: برای بازگشایی مدارس این ضرورت وجود دارد که تمامی دانش‌آموزان واکسینه شده باشند، زیرا حفظ سلامت دانش‌آموزان از مهم‌ترین موضوعات فعلی است؛ با توجه به سرعت بخشیدن واکسیناسیون دانش‌آموزان امیدواریم هر چه زودتر مدارس بازگشایی شوند تا روند آموزش به حالت عادی خود بازگردد و شاهد حضور پر نشاط دانش‌آموزان در مدارس باشیم؛ عدم بازگشایی مدارس، آسیب‌هایی همچون چاقی، کم‌تحرکی، کاهش روحیه گروهی و تیمی را متوجه جامعه دانش‌آموزی کرده است که این امر می‌تواند نگران کننده باشد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: اکنون نوبت به واکسیناسیون دانش‌آموزان رسیده است تا با گسترش این امر آنان بتوانند به صورت فیزیکی و حضوری در مدارس حاضر شوند و خانواده‌ها باتوجه به این موضوع با نگرانی کمتری فرزندان خود را راهی مدارس خواهند کرد. دانش آموزان و همه افرادی که واکسن تزریق می‌کنند پس از تزریق نیز، باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار