نخودی: مقابل هیچ کشتی‌گیری کم کاری نکردم

تهران (پانا) - نایب قهرمان ایرانی کشتی آزاد جهان معتقد است باید برنامه‌هایش برای کسب مدال در المپیک را پیگیری کند.

کد مطلب: ۱۲۲۰۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
نخودی: مقابل هیچ کشتی‌گیری کم کاری نکردم

محمد نخودی دارنده مدال نقره وزن 79 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جهان در نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: من برای کسب مدال طلا به روی تشک رفتم و مربیان هم نکات بسیار خوبی را برای غلبه بر باروز به من گوشزد کرده بودند، اما باروز کشتی‌گیر بزرگ و قابل احترامی است و باتجربه بالایی که داشت، توانست به نتیجه مطلوب برسد. من مقابل هیچ کشتی‌گیری کم‌کاری نکردم و هر چه در توان داشتم را روی تشک مبارزه گذاشتم که نتیجه‌اش به مدال نقره ختم شد و خوشحالم که با دست خالی به کشور برنمی‌گردم.

نخودی تصریح کرد: بعد از یک استراحت کوتاه دوباره تمریناتم را از سر خواهم گرفت و سعی خواهم کرد روز به روز پیشرفت کنم و با برطرف کردن نقاط ضعف و کار کردن روی نقاط قوت، انشاالله بتوانم باز هم برای کشورمان افتخار آفرینی کنم و رنگ مدالم را نیز طلایی کنم. هدف من موفقیت در المپیک است و می‌خواهم با تلاش شبانه‌روزی، در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به این هدف جامه عمل بپوشانم.

نخودی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که در این مسیر به من کمک کردند تا بتوانم به این مدال برسم تشکر می‌کنم و باید در اینجا مشخصا از کادرفنی که علاوه بر تمرینات بسیار خوبی که به ما دادند، به من اعتماد هم کردند و در اوج جوانی این فرصت را به من دادند تا در چنین میدانی حضور پیدا کنم و امیدوارم که جواب اعتماد آن‌ها را داده باشم. از مردم خوب کشورمان که با دعای خیر، حمایت و تشویق‌های خود به ما روحیه دادند تا مقابل حریفان بجنگیم و آن‌ها را شکست بدهیم تشکر می‌کنم. همچنین باید از پدر و مادرم هم تشکر ویژه‌ای داشته باشم که همیشه مشوق من در این مسیر بوده‌اند نیز تشکر کنم. در پایان هم باید نامی از سعید احمدی که مربی سازنده‌ام است ببرم و او را یکی از کسانی‌که در این راه به من کمک کرده است معرفی کنم و سپاسگزار زحماتش باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار